درباره ی یکپارچگی سیستم های امنیتی:

پنجشنبه 16 مرداد 1399
12:01
mrhikvision

درباره ی یکپارچگی سیستم های امنیتی:

منظور از یکپارچگی سیستم های امنیتی این است که از یک برند برای تمام محصولات استفاده کنیم .

برقراری ارتباط بین سیستم های مختلف و هماهنگ کردن آن ها با نرم افزارهای کاربردی مربوط حوزه امنیت می تواند مفید باشد.

بخش اعظم سیستم های امنیتی به صورت مستقل کار می کنند به این معنی که این سیستم ها با هدف کارکرد کامل و جداگانه ساخته شده اند.

این ویژگی به آن ها این اجازه را می دهد که عملکردی مختص به خود را داشته باشند در حالی که هر یک به صورت جدا از هم کار می‌ کنند.

برای مثال دوربین مدار بسته که کاربرد اصلی آن حفظ امنیت است در حال ضبط فیلم می باشد و هم‌ زمان تامین امنیت محیط با هشدار ورود بدون مجوز توسط دزدگیر های مستقر در محیط انجام می شود. این محصولات و کارکرد هماهنگ آن ‌ها با هم تداخلی ندارد اما زمانی که تمامی محصولات به کار رفته از دوربین مداربسته تا دزدگیر تولید شده از یک برند باشد برای مشتریان ایجاد ارزش افزوده می کند.

برای مثال هم گرایی در سیستم های امنیتی - نظارتی مثل سیستم ارتباط داخلی یا دوربین مداربسته نظارتی این امکان را ایجاد می کند که دید یکدست‌ تری از نفوذ یا دیگر موارد نقض امنیت به دست دهد.

نتیجه راه حلی است که آگاهی از موقعیت را روشن تر می کند و در نتیجه امنیت سازمان ها و افراد و امکانات را بهبود می بخشد.


تمرکز روی گردآوری امکانات امنیتی متفاوت و یکجا کردن اینترنت اشیا دستگاه های مختلف با هم، قدم بعدی در زمینه یک پارچه سازی سیستم های امنیتی است.

این امر همه هشدارها و اعلام ها برای هرگونه رخدادی از هشدار نفوذ تا ریسک آتش سوزی، روشن ماندن یک لامپ یا ایراد سیستم گرمایشی و تهویه هوا را در بر می گیرد.

شرکت هایک ویژن در این زمینه با سیستم یکپارچه ، پیش قدم است و سیستم های جداگانه دستگاه های امنیتی را به‌ صورت کم خرج تر با مدیریت راحت تر در سطح و عمق در کنار هم قرار می دهد.

به علاوه این شرکت که محصولات و راه حل های مبتکرانه ای را در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت و امنیت تصویری به جهان اریه می کند راهکاری برای همگرایی و یکپارچگی ویدیو و صدا در دوربین های مداربسته هایک ویژن فراهم کرده است.

این راهکار برای دوربین های مداربسته تحت شبکه در نظر گرفته شده است و به این ترتیب بلندگوهای این دوربین ها و سیستم های کنترل و دسترسی و دستگاه های هشدار دهنده باهم مرتبط می شوند.

https://hikvision.best/wp-content/uploads/2020/05/convergence-system.jpg

پیام های صوتی و هشدار دهنده:

این پیام ها به عنوان یک عامل بازدارند عمل می کنند به این صورت که وقتی اتفاق و حادثه ای به وسیله دوربین ها تشخیص داده شود ، سیستم هشدار به صدا در می آید تا از ادامه یافتن شرایط غیر طبیعی و غیر امنیتی جلوگیری شود.

از بلندگوهایی که برای این سیستم های تحت شبکه به کار می رود می شود برای جمع آوری و پخش برنامه ها و اطلاعات برنامه ریزی شده یا ناگهانی استفاده کرد.

زمانی که همگرایی و یکپارچگی ویدیویی و صوتی در جهت ایجاد امنیت به وسیله شرکت هایک ویژن اعمال می شود این امکان را به وجود می آید که بسیاری ازبرنامه هایی که برای برقراری امنیت در ابعاد و محیط های مختلف در نظر مسوولان این کاراست، قابل اجرا کردن و عملی شدن باشد.

برای مثال بر قراری امنیت در یک پمپ بنزین را در نظر بگیرید:

پمپ بنزین ها در ساعت هایی که تعطیل هستند و رفت و آمد در آن ها صورت نمی گیرد، ممکن است در معرض آسیب دیدن و دستبرد قرار بگیرند.

به دلیل شرایطی که محیط های این چنینی دارند امکان اقدام فوری در آن ها وجود ندارد پس در زمانی که اتفاقی به وسیله دوربین های تحت شبکه تشخیص داده شود، به وسیله بلندگوهای آن پیام های هشدار پخش می شود تا از ادامه بروز وقایع جلوگیری شود بدون این که آسیب های مال یا جانی پیش بیاید هم چنین امکان برقراری ارتباط تصویری و صوتی با اپراتورهایی که از راه دور نظارت می کنند برقرار می شود.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hikvision.best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]